niedziela, listopada 05, 2006

...kilka historii na ten sam temat...





16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

pomysłowe zdjęcia i ciekawa koncepcja historii.
najbardziej oryginalne to z fotką

Karolina pisze...

uprzejmie proszę o podpisywanie się pod komentarzami, lubię wiedzieć kto zacz:) z góry dziękuję i pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

tez z gory pozdrawiam
:)
co musi zawierac podpis zaspokajajacy twoja ciekawosc ?
czy na wzor dawnych czasow powinien wygladac: Nieznajomy z Galicji ?
:)
a teraz z dolu

Karolina pisze...

z dołu, z góry...
Galicja coś mi podpowiada:)
pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

nie widzisz, nie slyszysz, a mowisz, ze cos ci podpowiada ;P

***

czym robisz zdjecia ?

Y.

Karolina pisze...

aparatem robię:)

ślicznym, małym, srebrnym- ma na imię Gustaw:]

Anonimowy pisze...

z przykroscia stwierdzam, ze rozbawilas mnie bardzo tym Gustawem, czy to jest twoj pomysl zeby nadac imie aparatowi ?
chociaz jesli jest sliczny i maly, to nawet jest to calkiem zrozumiale ;)

moze przy okazji pochwale nazwe miejsca, podoba mi sie celebracja.

a kot ma imie, czy mu ucieklo ?

A.

Karolina pisze...

z Gustawem mam silne powiązania emocjonalne....stąd imię dostal piękne.

Kot imię posiada również i równie piękne...proszę Pana oto Felicja:)

Anonimowy pisze...

Pozdrowienia dla Felicji. Gustawowi, zapowiedz, że oczekujesz bardziej kontrastowych i ostrzejszych owoców waszej współpracy.

S.

Karolina pisze...

Gustaw czasem słuchać mnie nie chce,ale postaram mu się to przetłumaczyć.

Anonimowy pisze...

wolisz obserwować historie, uczestniczyć czy je tworzyć ?

N.

Anonimowy pisze...

przyzwyczaiłem sie już do tych zdjęć

:)

E.

Karolina pisze...

obserwować, uczestniczyć, tworzyć...

Anonimowy pisze...

TakTrzymaj, TakDalej, TakRóżnorodnie

(dot).

Anonimowy pisze...

na kropce się nie kończy ;)

P.

Anonimowy pisze...

[koniec]

L.