niedziela, grudnia 18, 2011

... Neapol - architektura ...

tak tak, pół roku temu byłam we Włoszech i tak tak nie wrzuciłam wszystkich zdjęć. z tych też nie jestem szczególnie zadowolona, a to, że straciłam przydatne narzędzie jakim jest fotoszop lajtróm również się do tego przyczyniło.
architektury Włoch nikomu nie trzeba zachwalać, jest piękna. i nawet jeśli Neapol nie jest najpiękniejszym włoskim miastem to i tak jest ładny, nawet zwykłe bloki wyglądają lepiej niż w Polsce, a kamienice w centrum, w których mieszkają zwykli ludzie są absolutnie zachwycające! przyznam, że bardzo trudno było mi fotografować cokolwiek ze względu ma tłok, samochody i wszechobecne vespy prowadzone przez szalonych kierowców. chwila zatrzymania na pstryknięcie groziła utratą życia, serio.













Brak komentarzy: