czwartek, grudnia 17, 2009

...nic z tego nie będzie...


Spalę wszystkie zdjęcia,
a i tak tutaj zostaniesz
tak ładnie powiedziałeś...
tak ładnie powiedziałeś:
"kochanie ty, a ja
to zupełnie inny świat,
nic z tego nie będzie"

niech mi ktoś pomoże,
niech mnie ktoś uderzy w twarz!
ciągle słyszę Twoje imię,
napisałam je na szybie...
nic z tego nie będzie,
bo nas dzieli milion świetlnych lat

mogłabym na Ciebie czekać tysiąc lat,
ale i tak nic się nie zmieni,
to dalej będzie inny świat.
mogłabym na Ciebie czekać nawet tysiąc lat,
ale i tak nic się nie zmieni,
to dalej będzie inny świat.

śniło mi się dzisiaj:
ja w czarnej i obcisłej sukience,
płaczę i wyglądam tak pięknie,
jestem na Twoim pogrzebie.
chciałabym Cie nienawidzić.
chciałabym Cie nienawidzić,
ale nie potrafię!

mogłabym na Ciebie czekać tysiąc lat,
ale i tak nic się nie zmieni,
to dalej będzie inny świat.
mogłabym na Ciebie czekać nawet tysiąc lat,
ale i tak nic się nie zmieni,
to dalej będzie inny świat.
[Andy]

Brak komentarzy: